info@divehardtours.com H-P 10:00-18:00 +36 1 785 8492

Hurghada szórakozóhelyek

Hurghada Marina Boulevard

1. Hurghadai szórakozóhelyek listája

Hurghada utazás last minute olcsó áron, az éjszakai élet meg annyiba kerül, mint itthon.
    A hurghadai nyaralásunk során nem csak a szállodát és a piramisokat kell megismernünk ott van még a hurghadai éjszaka is. Hurghadán szórakozóhelyekből nincs hiány, emiatt nem kell aggódnunk.

TOP 12 ÖTLET, HOGY MIT CSINÁLJUNK SZELES IDŐBEN!

Nézze meg a videót:
    2014. július 5-én nyílt meg Hurghada fagy pont alatti bárja a SubZero. Látogasson el a 40 fok melegből a -5 fokos jégbárba. Itt jégből készült minden: a falak, a bútorok, díszek, de még a poharak is. A világ első Ice Barja közvetlenül a tengerparton! Nem kell nagykabátban mennünk, mert a belépésnél adnak meleg ruhát.

Nyitva 10:00-02:30.
    Cím: Hurghada, Sheraton Road, A Hotel Moon Valleynél.
    Telefon: 01005037249,
    email : info@subzeroegypt.com
    Hurghada utazás SubZero
    1988-ban holland befektetők az egyiptomiakkal összefogva alapították a hurghadai Papas Bart, Hurghada főutcáján a Sheraton Road-on a Roma Hotelhez közel. Jelenleg az a hely már bezárt helyette egy bankot találunk ott.

5 év elteltével megnyitották Hurghadán a második szórakozóhelyüket is. Többször költöztek, új helyen nyitottak bárt, a régit bezárták, de mindig valami szebbet és jobbat nyújtanak. Mára a hurghadai éjszakai- illetve esti szórakozóhelyek között kitüntetett helyet foglal el.

A legújabb Papas Bar a hurghadai jacht kikötőnél található. A 2008. június 6-án a nyílt meg a bár a felújított Marina Boulevard sarkán.

A 2009. évi születésnapi partyra a Bár meghívta a Dive Hard Tours Iroda összes munkatársát és barátját. Hát, mit mondjunk? Nem volt semmi, amit ott láttunk és hallottunk. Élő zenével, csodálatos környezetben tuti a jó szórakozás.

2012. december 7-én jártunk ott újból és mit láttunk? Szemben a bárral egy világszínvonalú DISCO-t építettek abszolút full technikával, szuper felszereléssel, kristálytiszta hangtechnikával és varászlatos fényekkel.

Amikor éjfélkor a Papas Bár bezár, akkor nyílik ez a hely, amit Papas Beach Clubnak hívnak.

Csupán át kell sétálnunk a Boulevard túloldalára és kezdődhet az éjszaka. Kitűnő zene, vidám társaság és a jó szórakozás garantált.

Ilyen hangulat van a Papas Beachben minden este, nézze meg ezt a kis videót: http://www.youtube.com/watch?v=BZA2Vmd4Q74

Igaz, hogy egy kis belépőt kell fizetnünk a Papas Beach Clubba, de semmi pánik, hiszen a belépő árában egy ital is szerepel.

2019-ben a Papas Bár és a Pappas Beach Club megszűnt a Marina Boulevard-on, az épületek maradtak, de új néven üzemelnek.
    A Pappas bár helyén Olie's néven étterem nyílt. A Pappas Beach Club helyén Blue Beach működik.
    2022. 03.11-én jártunk itt és azt tapasztaltuk, hogy az ételek színvonal ugyanolyan jó, mint pár évvel ezelőtt.

Képek a régi Pappas Bárokról és az új Olies illetve a Blue Beach Discoról
    Régi Papas Bár a Shereaton Road-onÚj Papas Bar Hurghada MarinaPapas Beach Club Hurghada

Olies Hurghada

Blue Beach Hurghada
    Hurghada központjában a Roma Hotel mellett a tengerparton található a White Beach Bar & Lounge éjszakai bár. Régebben ezen a helyen szintén egy Disco működött Liquid Lounge néven. A bár saját privát strandján, ezen a nagyszerű helyen nappal chillout zene szól, és a speciális fehér díszítés teszi különleges élménnyé a nappali fürdőzésünket.

A különleges berendezés, a nagyon udvarias személyzet és a Live Show garantálja a feledhetetlen éjszakai szórakozásunkat.

Wael Anwer a hegedűjével olyan különleges zenét játszik, hogy még a lélegzetünk is eláll.

A hely honlapja: www.whitebeach.co/
    White Beach Bar and Lounge Hurghada bejárat
    Hurghada Retro PubHurghada Retro Pub a Roma Hotel mellett a tengerparti oldalán lévő utcában,a Laguna Hotel alatt, a Sunrise Holidays Resort előtt található.

Igazi Retro hangulat, állandó régi zenékkel várja az ide látogató Vendégeket.

A plafonon, az oldal falakon egyre több nemzet lobogója található, ami azt is bizonyítja, hogy a világ minden országából kedvelik ezt a helyet és sokan visszajárnak ide.

A kocsma közepén egy billiárd asztal található, körben a a falakon régi nagy zenésze képei lógnak, mint például Jimi Hendrixé.
    Jó pár évvel ezelőtt ez a rész volt Hurghada kikötője, helyi halászok naponta innen indultak és tértek vissza a tengeri halászatból. Nagyon lepusztult hely volt. Itt volt Hurghada halpiaca a maga bűzével, piszkával.

A helyi turizmus fellendülése arra ösztönözte a befektetőket, hogy egy igazán nívós, igényes szórakozónegyedet alakítsanak itt ki. Mindent lebontottak és egy teljesen új szórakoztató negyedet építettek fel, Hurghada Marina Boulevard névvel. 2008 június 7-én nyílt meg hivatalosan a tengerparti jachtkikötő illetve a tengerparti sétány. Eleinte csak pár üzlet és kávézó talált gazdára, de az utóbbi években már minden él és működik a környéken. Található itt kávázó, bazár, bárok, éttermek no meg éjszakai szórakozóhelyek. Hurghada Marina Boulevard honlapja: http://hurghadamarinaredsea.com/
    Hurghada Marina Boulevard, Hurghadai szórakozóhelyek
    A Little Buddha a Village Roadon a Sultan Resort mellett található. Azoknak ajánljuk, akik szeretik az igényes bárokat. Belépő van, de lefogyasztható. Hölgyeknek nem kell fizetni belépődíjat.
    Little Buddha Hurghada, hurghadai szórakozóhelyek
    A hurghadai Hard Rock Cafe 2004. november 12-én nyitotta meg kapuit a nagyközönség előtt. Hurghadában az Alkora Roadon az Alnawara Centerben található nem messze a Grand Resorttól vagy a Grand Hoteltől. Sajnos 2022. 03.11-én voltunk ott és azt tapasztaltuk, hogy végleg bezárt.

Honlapcíme: hardrock.com
    Régen így nézett ki:
    Hard Rock Cafe Hurghada , hurghadai szórakozóhelyek
    2022.03.11-én így néz ki az épület:
    Hurghada sétáló utca
    Sátáló utca a The Grand Palce, The Grand Hotel és a The Grand Resort szállodáknál
    A hurghadai Havana Club a Dana Beach Resorttal szemben a Golden 5 Hotel előtt található a Safaga Roadon. 2006. augusztus 5-én nyílt meg ez a nívos szórakozóhely. A belépődíj 100 LE, ami tartalmaz egy italt is. Példák az árakra: 1 sör: 18 LE, ami kb. 650 Ft.
    Havana Club Hurghada, hurghadai szórakozóhelyek
    A Lodge filozófiája arról szól, hogy csak friss és jó minőségű európai ételeket készítenek, többek között faszénen sült steaket illetve grillezett halakat. Vegetáriánus ételek széles választékával várják a Vendégeket. A minőség garantált.

Honlapja: http://www.thelodgeegypt.com/
    The Lodge Restaurant and Bar, Hurghada Marina Boulevard, Sekalla, Hurghada
    Tel: 015 12221322, 012 4163912
    Nyitva: 16:00 - 01:00
    Esténként élőze, a berendezés ultra moder, az ételek kiválóak, a hangulat minden este garantáltan tuti jó.
    Honlapja: http://www.theshadebar.com/
    2011. január 15-én nyitotta meg kapuit a Premier Bakery és Cafe. Finom frissen sütött pékárúval és süteményekkel várja a Vendégeket ez az igazán hangulatos kávázó. Térjen be egy kávéra és egyen meg egy finom süteményt, nem fogja megbánni. Hurghada Marina Boulevard csodálatos sétányán találja meg ezt a kávézót.
    A hurghadai Calypso Disco Sakkalátol délre a városrész szélén a hegy tetején található. Főként a fiatalabb korosztálynak ajánljuk. Megítésésünk szerint (ahányszor mi ott voltunk) egy kicsit sok az orosz illetve ukrán vendég, ami esetleg zavarhatja a magyar Vendégeket. Õk egy kicsit másként mulatnak , mint a magyarok és ez olykor idegesítő lehet.

Honlapcíme: calypsohurghada.com
Weboldalainkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére. Részletek.