Rólunk

Küldetésünk

Dive Hard Tours LogoUtazási irodánkat azzal a céllal alapítottunk, hogy olyan utakat kínáljunk leendő utasainknak, amelyeken mi magunk is szívesen részt vennénk. Örömmel mondhatjuk, hogy fennállásunk elmúlt 12 éve alatt ez a legtöbbször sikerült is.

Mi az, amivel többet nyújtunk, mint más irodák?
  • 12 éves személyes tapasztalat Szinte kizárólag csak olyan országok szerepelnek kínálatunkban, amelyekben mi magunk is jártunk. Ennek az az oka, hogy olyan valós, élményszerű tanácsokat adhassunk leendő utasainknak, amelyek mögött személyes tapasztalatok állnak. Személyes tapasztalatok alapján állítottuk össze honlapunkat is. Így a városok és az országok leírásánál rengeteg praktikus tanácsot adunk, a helyi áraktól kezdve, a mini szótáron át egészen az egyes városok legjobb helyeinek megnevezéséig.
  • Kedvező ár Nálunk mindig talál last minute áron utakat. Érdemes figyelnie az előfoglalási kedvezmények és egyéb kedvezmények nyújtotta lehetőségeket!
  • Online foglalás és ügyintézés Foglalja le otthonról vagy az irodából kényelmesen az utazását, aztán döntse el, hogy utalni szeretne vagy személyesen bejönni hozzánk. Online foglalás és utalás esetén minden intézhető az interneten keresztül: az összes utazáshoz szükséges papírt e-mailen küldjük Önnek. Ennél egyszerűbb és kényelmesebb már nem is lehetne az utazás lefoglalása!
  • Megbízhatóság Tizenkét éves fennállásunk és több ezer elégedett utasunk a bizonyítéka megbízhatóságunknak. Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy kizárólag tőkeerős, korrekt partnerekkel dolgozzunk, hogy a legjobb utakat tudjuk utasaink számára biztosítani.
  • Gyorsaság Minden megrendelésre még aznap érdemben válaszunk.
  • Valódi tapasztalat Amikor Ön megkeres minket, az egyedi igényeire válaszolva a legjobb országot és szállodát tudjuk ajánlani. Egyrészt, mert tudjuk, hogy melyik országba hová érdemes menni, másrészt, mert nagyon komolyan vesszük az utasaink igényeit. Hiszünk benne, hogy mindenki számára megvan az a hely, ahol a legjobban érzi magát. Mi pedig segítünk ezt megtalálni.
Keressen minket, hogy a következő nyaralása élete legjobb nyaralása legyen! Mert ez a cél.

Cégtörténet

Célunk utazási irodánk 12 évvel ezelőtti megalapítása óta, hogy olyan utakat kínálunk leendő utasainknak, amelyeken mi magunk is szívesen részt vennénk. A rengeteg pozitív visszajelzés alapján utasainktól ezt a legtöbbször sikerül is megvalósítanunk. Hogyan? Kizárólag olyan úticélok szerepelnek a kínálatunkban, ahol már mi is jártunk.

2005
Eleinte kizárólag egyiptomi úticéljaink voltak, mivel itt építettünk ki olyan kapcsolatokat, amelyek lehetővé tették azt a személyes tanácsadást, amely mögött valódi tapasztalatok állnak. Az első évben szerveztünk egy víz alatti esküvőt is Egyiptomban: egy magyar pár a víz alatt fogadott örök hűséget egymásnak a mi segítségünkkel és szervezésünkkel.

2006
A megalakulásunkat követő évben Thaifölddel bővítettük kínálatunkat, mivel ebben az országban töltöttünk el hosszabb időt, hogy felderítsük, mit ajánlhatunk jó szívvel.

2007
2007-ben Tunézia lett az az ország, ami kínálatunkhoz tartozik. Emögött szintén személyes tapasztalatok rejlenek, már több, mint tízszer jártunk az országban. Nyáron Szardínia szigetén és Toszkánában jártunk. Ebben az évben egy másik izgalmas dolog történt: új irodát nyitottunk 2007 nyarán a XIII. ker. Balzac u. 40/b. szám alatt, közel a Nyugati pályaudvarhoz.

2008
Egy évvel később felvettük kínálatunk közé a Görög-szigeteket, Törökországot és Mallorcát.
Ebben az évben egyiptomi kínálatunk Taba városával bővült, ugyanis egyik kollégánk 2 hónapig a helyszínen tanulmányozta a szállodákat és látnivalókat idegenvezetőként. A tabai tapasztalatok egész Egyiptom, Izrael és Jordánia megismerésével is párosultak, így ettől fogva már nyaralóprogramokat, körutakat és nílusi hajóutakat is kínálunk utasainknak.

2009
Nagy lépésként nyitottunk az egzotikus úticélok felé is, ugyanis volt szerencsénk ellátogatni több trópusi országba is. Több, mint 10 évvel ezelőtt jártunk már a Dominikai Köztársaságban, Brazíliát pedig 2009-ben fedeztük fel.

2010
2010-ben három gyönyörű szigetre jutottunk el már januárban: az egyik a Zöld-foki-szigetek, a másik a Kanári-szigetek, a harmadik pedig Málta volt, így ezek az egzotikus úticélok is felkerültek kínálatunkba. Nyáron egy újabb törökországi látogatásunkat összekötöttük Rodosz megtekintésével. Az év végén újabb thaiföldi városokat és szállodákat látogattuk meg.

2011
Az év első félében kiutazunk megint Törökországba és Egyiptomba is, majd bejártuk Bulgária és Szicília hoteljeit, és megismerkedtünk az itteni városokkal.

2012
Izgalmas kalanddal indult az év: 2012. március 15-én elköltöztünk a 1133 Budapest, Hegedűs Gyula u. 91. alatt lévő új irodánkba, ahol a gyönyörű, új építésű Római Kert társasház aljában megnyitottunk. Utazás szempontjából az év mozgalmas volt, ugyanis ellátogattunk többször is Egyiptomba, Törökországba és részt vettünk egy jordán-izraeli körutazáson. Ezen kívül utazási irodánk egyik munkatársa 1 évre Prága városába költözött, így nagy tapasztalattal tudunk tippeket adni arra az esetre, amikor a téli szezonban prágai indulás vagy prágai átszállás mellett van néhány szabad órájuk utasainknak a gyönyörű cseh fővárosban.

2013
2013. márciusában Kínában jártunk. Megnéztük Peking szinte összes látványosságát és a Kínai Nagyfalat. Terveink között szerepel a kínai utazások felvétele, a honlapunkra már fel is került 3 különféle kínai körutazás. Ellátogattunk a spanyolországi Costa Brava legszebb városába, Barcelonába is, ahol több, mint 1 hetet töltöttünk el. 2013. szeptemberében az Isztria-félszigetet jártuk be. Elmondhatjuk, hogy ez a Horvátország már nagyon más, amit évtizedekkel ezelőtt megszoktak a magyar utazók! Ebben az évben sem maradhatott ki Egyiptom, Tunézia és Törökország sem, ezeket többször is felkerestük. Az év legutolsó utazása Hurghadára volt, karácsony előtt 1 nappal jöttünk haza.

2014
2014. márciusában Indiában jártunk, ahol ellátogattunk New Delhi, Mandawa, Jaipur és Agra városaiba. Természetesen a világhírű Taj Mahalt nem hagytuk ki. 2014. áprilisában Észak-Ciprust fedeztük fel. Végigjártuk a kínálatunkban szereplő hoteleket és szinte az összes látványosságot. A kedvencünk a Bellapais apátság volt, ahonnan gyönyörű kilátás nyílik Kyrenia városára. Ugyanebben a hónapban jártunk Sharm el-Sheikhen, Dahabban, amelyekbe újra beleszerettünk. Hurghadán április végén jártunk, ahol ámulva néztük végig a Red Sea Hotels szállodákat, majd júniusban még egyszer voltunk Hurghadán és Tunéziában, hogy más szállodákat is megtekintsünk. Júliusban új úticélként felfedeztük Madeira vadregényes szigetét. Ősszel pedig Tunézia szállodáira pillantottunk rá ismét, valamint megtapasztaltuk Olaszországban, hogy milyen az igazi dolce vita.

2015
Idén ünnepeljük fennállásunk 10. évfordulóját. Januárban egyből Sharm el-Sheikhben töltöttünk egy hetet, amikor Red Sea szállodákat jártuk végig. Már ekkor 30C fok volt napközben: az idei évben különösen jó idő várható.
2015.05.02-09 között jártunk Krétán, majd 05.17-24 között Törökországban. November 28. és december 3-a között jártunk Egyiptomban, Marsa Alamban és Hurghadán, ahol megnéztük az összes Red Sea Hotelt. A levegő hőmérséklete 30 fok volt a tengervízé pedig 26.

2016.
Elkezdődött az év és a január vége már Tunéziában ért minket, hogy megnézzük a jelenlegi helyzetet. Három napot töltöttünk kint úgy, hogy egy pillanatig sem éreztük magunkat veszélyben, pedig a főváros Tuniszban még a bazár közepén is alkudoztunk. A tengerpart gyönyörű, szinte fehér homokos, és a szállodák valóban mindent megtesznek, hogy a vendégek kedvében járjanak, hiszen tudják, hogy ez a módja annak, hogy visszacsábítsák az utazókat Tunéziába.
Idei útjaink nyáron és ősszel:
2016.05.21-28 Egyiptom: Hurghada, Makadi Bay, Marsa Alam, Red Sea szállodák látogatása.
2016.05.29-06.04. Törökország, Török Riviéra hotellátogatások.
2016.06.04-11. Egyiptom, szállodák látogatása.
2016.06.22-29. Spanyolország, Costa Brava
2016.07.01-08. Görögország, Rodosz
2016.09.01-08. Törökország, Side Club Magic Life Jacaranda Imperial
2016.09.10-17. Törökország, Alanya, M. C. Arancia Resort Hotel
2016.09.17-24. Törökország, Kemer, Limak Limra Hotel
2016.11.17-22. Egyesült Arab Emirátusok, Dubai és Abu Dhabi hotellátogatások

2017.
2017.01.26-29 Tunézia, hotellátogatások a 2017. évi új szállodák megtekintése volt a program.
Idei tervezett úticéljaink között szerepel újból Thaiföld, Kambodzsa, Törökország és Egyiptom, de új országokat is tervezünk felfedezni utasaink számára!

Cégadatok

Irodánk teljes neve: Dive Hard Tours Utazási Iroda Kft.
Cím: 1133 Budapest, Hegedűs Gyula u. 91.
Telefonszám:

Adószám: 13553687-2-41
Közösségi adószám: HU 13553687
Cégjegyzékszám: 01-09-861273
Adatkezelési Nyilvántartási Szám: NAIH-61279/2012.
Statisztikai számjel: 13553687-7912-113-01
Kamarai nyilvántartási száma: BU13553687
BFKH eng.sz.: U-000646.
Budapest Főváros Kormányhivatala Kereskedelmi, Haditechnikai, Exportellenőrzési és Nemesfémhitelesítési Főosztály Idegenforgalmi és Közraktározás-felügyeleti Osztály Cím: 1124 Budapest, Németvölgyi út 37-39.. Postacím: 1534 Budapest BKKP, Pf: 919
Az utazási iroda engedélyének a meglétét, annak érvényességét ezen az oldalon tudja leellenőrizni:

A cég fő tevékenységi köre:
7911 (utazásközvetítés)
A társaság egyéb tevékenységi körei:
9319 (Egyéb sporttevékenység)
9329 (Máshova nem sorolható szabadidős tevékenység)
9604 (Fizikai közérzetet javító szolgáltatás)
8690 (Egyéb humán-egészségügyi ellátás)
5510 (Szállodai szolgáltatás)
5778 (Egyéb, máshova nem sorolt iparcikk-kiskereskedelem)
4799 (Egyéb, nem bolti kiskereskedelem)

Székhely és levelezési cím:
Ezen a címen ügyfélforgalmat nem bonyolítunk le, ez csak a székhelye a cégnek:
1133 Budapest, Gogol utca 5-7. 8/9.

Honlap: www.divehardtours.com
Hagyjon üzenetet!
  Jelenleg minden munkatársunk foglalt. Hagyjon üzenetet és felkeressük!
Kérjük mutatkozzon be
Küldés
Weboldalainkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére. Részletek.