info@divehardtours.com H-P 10:00-18:00 +36 1 785 8492

2. éjszaka
    Módosítom
  3. Módosítom
Sajnáljuk, de jelenleg nincs ide utazási ajánlat.
Válasszon másik utazást!
images/galeria/q/2019/kozep-portugalia-kincsei-oceanparti-nyaralassal-korutazas-portugalia-1.jpg

Közép-Portugália Kincsei óceánparti Nyaralással Portugália körutazás last minute utazás olcsó akciós nyaralás üdülés

Körutazás információk

Utazás repülővel, elhelyezés 4*-os szállodában reggelivel.
Kulturális látnivalók, UNESCO világörökségi helyszínek, óceánparti nyaralás.

Körutazás leírása

1. nap: Budapest – Lisszabon – Fatima – Tomar - Nazaré

Elutazás Budapestről 05:45-kor a TAP légitársaság közvetlen járatával. Érkezés Lisszabonba 08:25-kor, majd Közép-Portugália felfedezésére indulunk. Első állomásunk Fatima, mely Európa egyik legjelentősebb zarándokhelye. Fatima misztikus hely minden hívőnek és ateistának egyaránt. A leírás szerint 1917. május 13-án volt az első „Mária jelenés”. Itt jelent meg a Szűzanya a három pásztor előtt. Megtekintjük a csodálatos teret, amely nagyobb, mint a római Szent Péter tér. A Nosa-Senhora-do-Rosário bazilika megtekintése után érkezünk Tomárba, Portugália egyik leglátványosabb helyszínére. Megtekintjük a Krisztus-rendi lovagok egykori várát és kolostorát, amely Portugália legnagyobb épület együttese. A 12. században épült hét kerengőjéből hat ma is látogatható. Tomarból Portugália egyik legvarázslatosabb halászfalujába, Nazaréba érkezünk, melynek lélekszáma nyáron megsokszorozódik. A bájos településnek különleges atmoszférája van, mert az ide látogató úgy érzi, a múltba csöppen. Ez tükröződik az épületeken és a helyiek öltözködésén, és mégis: a népszerű üdülőhely pezsgő éjszakai életéről is ismert.
Szállás Nazaréban (5 éj). Hotel: Praia Hotel 4*

2. nap: Nazaré

Szabadnap, pihenés az óceánparton. Tipp: Kapaszkodjunk fel siklóval a magas sziklákon elterülő régi városrészre, a Sítio-ra, ahonnan csodás kilátás nyílik Nazaréra. Nézzük meg a 12. századi Capela di Memoria bájos kis kápolnát, ahol a legenda szerint egykoron Vasco de Gama, a híres felfedező is hálát adott az Indiából való sikeres visszatéréséért.

3. nap: Fakultatív kirándulás: Alcobaca - Batalha - Coimbra

Reggeli után fakultatív kirándulás következik: Alcobacaba indulunk, ahol megtekintjük a 12. században, Alfonz király által alapított monumentális Santa Maria kolostort. Következő állomásunk Batalha. Itt található Portugália legszebb angol gótikus kolostora és temploma, a Győzelmes Szűz Mária templom. Az épület külön érdekessége a befejezetlen kápolna, a 15 méter magas és 7 méter széles kapuzattal. Ezt követően Coimbrába, az ősi egyetemi városba utazunk. Sétálunk a 13. században épült, első portugál egyetem falain belül, megtekintjük a dísztermet, a falakat díszítő híres azulejos csempéket, a Szent Mihály kápolnát, és a barokk könyvtárat, ahol közel 300.000 kötetet őriznek. Elsétálunk a közelben található Sé Nova székesegyházhoz és a Sé Velhohoz. Este visszatérés szállásunkra.

4-5. nap: Nazaré

Szabadnap, pihenés az óceánparton.

6. nap: Óbidos – Sintra –Cabo da Roca - Lisszabon

Kicsekkolás után Óbidosba utazunk. A középkori falak övezte, bástyákkal és macskaköves szűk utcákkal teli város Portugália leghangulatosabb városa. Ezután irány Sintra, az elvarázsolt kastélyok városa, ahol mesebeli paloták és buja kertek várják a turistát. Sétánk során megtekintjük a tölcséres tornyáról híres, grandiózus Sintra palotát, majd érintjük Európa legnyugatibb pontját, a lélegzetelállító Cabo da Roca-t. Este érkezünk Lisszabonba.
Szállás a belvárosban. (1 éj) Hotel: Olissippo Marques de Sá 4*

7-8. nap: Lisszabon

Ezen a napon felfedezzük Lisszabont, a gyönyörű, mediterrán metropoliszt, amely 1255 óta Portugália fővárosa. Először a Belém-negyedbe utazunk autóbusszal. Itt megtekintjük a híres Belém tornyot (Torre de Belém), a Felfedezések emlékművét (Podrao dos Descobrimentos), majd a Jeromos Kolostort (Monasteiro dos Jeronimos). Aztán átmegyünk az Április 25. hídon, és megállunk a híd lábánál álló hatalmas Krisztus szobornál. Innen a városközpontba buszozunk és a Kereskedelmi térnél az óváros gyalogos felfedezésére indulunk. Felfedezzük az Alfama-negyed zegzugos utcáit, és megcsodáljuk a gyönyörű azulejos fali csempéit, melyek sok ház falát díszítik. Városnézésünket a Rossio téren fejezünk be. Ezt követően szabadidő: további lehetőség Lisszabon aprólékos felfedezésére egyénileg. A város még számos látnivalót tartogat. Vegyük át a város lüktetését! Sétáljunk le a tengerpartra, élvezzük az óceán szelét vagy csodáljuk meg az impozáns tereket, épületeket! Felszállhatunk a híres lisszaboni villamosra, amely könnyedén kúszik fel a meredek emelkedőkön. A villamosból a város egy másik arcát is megismerhetjük. Térjünk be egy hangulatos kávézóba! Este mindenki egyénileg tér vissza a szállodába, ahonnan a csomagok felvétele után transzfer a repülőtérre. Indulás másnap 00:25-kor Budapestre a TAP közvetlen menetrend szerinti járatával.

UNESCO Világörökségi helyszínek

Jeromos-rendiek kolostora és a Torre de Belém Lisszabonban (kulturális/1983), Batalha-kolostor (kulturális/1983), Tomari Krisztus-kolostor (kulturális/1983), Alcobaça-kolostor (kulturális/1989), Sintra kultúrtáj (kulturális/1995), Coimbra egyetem (kulturális/2013).

Várható menetrend

Légitársaság: TAP
Oda: Budapest - Lisszabon: 05:40 - 08.20
Vissza: Lisszabon - Budapest: 23:15 - 04:50 (+1)

Utazás idegenvezetője

Az út idegenvezetője Dani Gabriella.
"-Quem não viu Lisboa, não viu coisa boa- Ki Lisszabonban még nem lépett, nem látott igazán szépet! (népszerű portugál mondás). Úgy tartják, Lisszabonban élni mindig szerencse volt, kivéve persze a pusztító földrengés napját 1755-ben. Nincs még egy olyan európai főváros, amihez a hét dombra épült festői látványt nyújtó Lisszabont hasonlítani tudnám. Igazi, ízig-vérig mediterrán város. Nyüzsgő, életteli, barátságos, modern, de mégis hagyománytisztelő. A kávézókkal, éttermekkel teli városnegyedek gyönyörű csempékkel borított házfalak azonnal elbűvöli az idelátogatót, a kellemes időjárásról nem is beszélve. Portugália nekem szerelem volt első látásra. „Kapcsolatunk” több mint öt éve kezdődött, azóta is töretlen, sőt, évről évre mélyül. Portugál földre lépve tudtam, „otthon vagyok”, hazaérkeztem. A végtelen óceán, a vadregényes táj, a pompás építészet, a dicső régmúlt és a jelen együttélése, a portugál konyha változatossága, az itt élők kedvessége, a mindent elárasztó végtelen nyugalom azonnal rabul ejtett. Akkor és ott éreztem, tudtam, Portugália minden szegletébe el akarok jutni. Az elmúlt években keresztül-kasul beutaztam az országot, 2014-ben és 2015-ben gyalog is bejártam Észak-Portugália bizonyos részeit a Szent Jakab Zarándokút - Caminho Central Português de Santiago és Caminho Português da Costa- két szakaszán."
Portugália, Portugál körutazás

Éves átlaghőmérséklet

Weboldalainkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére. Részletek.