info@divehardtours.com H-P 10:00-18:00 +36 1 785 8492

2. éjszaka
    Módosítom
  3. Módosítom
Sajnáljuk, de jelenleg nincs ide utazási ajánlat.
Válasszon másik utazást!

Szent Antal Napi Fesztivál Lisszabonban Portugália körutazás last minute utazás olcsó akciós nyaralás üdülés

Körutazás információk

Utazás repülővel A TAP Portugál légitársaság menetrendszerinti járatával. Szállás 4*-os szállodában kettőágyas fürdöszobás szobákban. Ellátás: reggeli, egy alkalommal vacsora.
Kultúrális látnivalók, magyar csoportkísérő, UNESCO világörökségek.

Körutazás leírása

1. nap Budapest – Lisszabon

Elutazás Budapestről 16:10-kor a TAP légitársaság közvetlen járatával. Érkezés Lisszabonba 19:00-kor, majd a szállás elfoglalása a belvárosban. A vacsora fakultatív.

2. nap Lisszabon

Reggeli után először autóbusszal fedezzük fel a gyönyörű, mediterrán metropoliszt, amely 1255 óta Portugália fővárosa. Először a Belém-negyedbe utazunk. Itt megtekintjük a híres Belém tornyot (Torre de Belém), a Felfedezések emlékművét (Podrao dos Descobrimentos), majd a Jeromos Kolostort (Monasteiro dos Jeronimos). Aztán átmegyünk az Április 25. hídon, és megállunk a híd lábánál álló hatalmas Krisztus szobornál. Innen a városközpontba buszozunk egészen a Rossio-térig, majd gyalogosan fedezzük fel Lisszabon legnagyobb városi ünnepi forgatagát: irány a lezárt Avenida Liberdade sugárút, ahol Szent Antal nap előestéjén igazi, színes karneváli hangulat vár ránk! Ilyenkor szinte városszerte koncerteket, utcabálokat tartanak, és sok helyen megkóstolhatjuk a sült szardíniát. A szabadtéri ünneplés egészen másnap hajnalig is eltart!

3. nap Lisszabon – Sintra – Cabo da Roca – Cascais – Lisszabon

Délelőtt irány Sintra, az elvarázsolt kastélyok városa, ahol mesebeli paloták és buja kertek várják a turistát. Sétánk során megtekintjük a tölcséres tornyáról híres, grandiózus Sintra palotát és a várost. Ezután ellátogatunk Európa legnyugatibb pontjához, „ahol a Föld véget és, és a tenger kezdődik”, a lélegzetelállító Cabo da Roca-hoz. Miután a magas sziklákról megcsodáltuk a végtelen óceánt, a hajdani kis halászfaluból kinőtt, felkapott üdülőhelyre utazunk, Cascaisba, ahol bebarangoljuk a hangulatos várost és a tengerparti sétányt, majd felkeressük a „Pokol száját”, a Boka do Infernót, ami egy roppant bámulatos, sziklás partszakasz. A hasadék mélyén a sziklákat szinte állandóan több méteres hullámok csapkodják nagy dübörgéssel, így a megfigyelőnek tényleg az az érzése, hogy a pokol kapujánál álldogál. A vacsora fakultatív.

4. nap Lisszabon

Gyalogosan folytatjuk lisszaboni városnézésünket. A Kereskedelmi térnél az óváros gyalogos felfedezésére indulunk. Felfedezzük az Alfama-negyed zegzugos utcáit, megcsodáljuk a gyönyörű azulejos fali csempéit, melyek sok ház falát díszítik, valamint a Sé katedrálist, és a Santo Antonio templomot. Felszállhatunk a híres lisszaboni villamosra, amely könnyedén kúszik fel a meredek emelkedőkön. A villamosból a város egy másik arcát is megismerhetjük. A nap hátralévő részében szabadprogram. A város még számos látnivalót tartogat. Vegyük át a mediterrán város lüktetését. Sétáljunk le a tengerpartra, élvezzük az óceán szelét. Térjünk be egy hangulatos kávézóba vagy látogassunk el a Nemzeti Múzeumba. A szállodába mindenki egyénileg utazik vissza. A vacsora fakultatív.

5-6 nap Lisszabon – Évora – Lisszabon – Budapest

Reggeli, majd indulás Portugália egyik legszebb városa, Évora felfedezésére. Megtekintjük a város „élő múzeumát”, az óvárosi részt, mely az UNESCO Világörökség része. Felkeressük az Igreja Sao Joao Evangelista templomot a kék-fehér, mázas csempéivel, a 16. században épült jezsuita egyetemet, és a rendkívül érdekes Csontok kápolnáját. Ezután ellátogatunk Évora legrégebbi, római kori nevezetességéhez, a Diana istennő tiszteletére épített szentélyhez, melynek korinthoszi oszlopait gránitból faragták.A városnézés után visszaindulunk Lisszabonba, és mielőtt felszállnánk a repülőre, közösen elfogyasztunk egy búcsúvacsorát a városban. Ezt követően transzfer a repülőtérre, és hazaindulás a hajnali 00:20-kor induló közvetlen járattal.

UNESCO Világörökségi helyszínek: Sintra – a város és környéke Lisszabon - Jeromos-rendiek kolostora és a Belém torony Évora óvárosa.

További információk

TAP légitársaság várható menetrendje:
Oda: Budapest-Lisszabon: 16:10-19:00
Vissza: Lisszabon-Budapest: 00:20-04:55

Utazás idegenvezetője

Az út idegenvezetője Dani Gabriella.
"Quem não viu Lisboa, não viu coisa boa- Ki Lisszabonban még nem lépett, nem látott igazán szépet!” (népszerű portugál mondás) Úgy tartják, Lisszabonban élni mindig szerencse volt, kivéve persze a pusztító földrengés napját 1755-ben. Nincs még egy olyan európai főváros, amihez a hét dombra épült festői látványt nyújtó Lisszabont hasonlítani tudnám. Igazi, ízig-vérig mediterrán város. Nyüzsgő, életteli, barátságos, modern, de mégis hagyománytisztelő. A kávézókkal, éttermekkel teli városnegyedek gyönyörű csempékkel borított házfalak azonnal elbűvöli az idelátogatót, a kellemes időjárásról nem is beszélve. Portugália nekem szerelem volt első látásra. „Kapcsolatunk” több mint öt éve kezdődött, azóta is töretlen, sőt, évről évre mélyül. Portugál földre lépve tudtam, „otthon vagyok”, hazaérkeztem. A végtelen óceán, a vadregényes táj, a pompás építészet, a dicső régmúlt és a jelen együttélése, a portugál konyha változatossága, az itt élők kedvessége, a mindent elárasztó végtelen nyugalom azonnal rabul ejtett. Akkor és ott éreztem, tudtam, Portugália minden szegletébe el akarok jutni. Az elmúlt években keresztül-kasul beutaztam az országot, 2014-ben és 2015-ben gyalog is bejártam Észak-Portugália bizonyos részeit a Szent Jakab Zarándokút - Caminho Central Português de Santiago és Caminho Português da Costa- két szakaszán."
Portugália, Portugál körutazás

Éves átlaghőmérséklet

Weboldalainkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére. Részletek.