Dél-Ciprus utazás Flamingo Beach

Utazás azonosító:21917

Az egyik legolcsóbb utazás illetékkel

• Az oldalon a teljes árat tüntetjük fel! (repjeggyel, illetékkel stb.)
  • Utazás napja: 2020.06.10
2020. július
2020. augusztus
2020. szeptember
Kérjük várjon amíg a diagramm megjelenik!

Ciprus Flamingo Beach last minute utazás olcsó üdülés nyaralás utak.

Fekvés

Modern, közvetlen tengerparti hotel, közel a városközponthoz. A repülőtértől kb. 8 km-re fekszik.

Strand

A Kék Zászlós, kristálytiszta vizű finomhomokos Mackenzie Beach a hotel előtt található. Napernyő és napágy térítés ellenében elérhető a parton.

Elhelyezés

Erkélyes, járólapos, légkondicionált, igényes utcára, tájra, oldaltengerre vagy felár ellenében tengerre néző szobák. A kétágyas szobák gyermek részére (12 éves korig) pótágyazhatóak. Babaágy a szabad kapacitás függvényében kérhető. A szobákban található műholdas televízió, telefon, WIFI, széf (térítés ellenében), hűtőszekrény (térítés ellenében), fürdőszoba káddal, törülközővel, hajszárítóval és piperecikkekkel ellátva.

Ellátás

Félpanzió, reggeli és vacsora büférendszerben.

Egyéb

Panorámás tetőmedence, napozóterasz, étterem, bár, lift, gyermekmegőrző (térítés ellenében), mosoda, szobaszerviz, a közelben vízi sportolási lehetőségek, játszóterek, éttermek, bárok és bevásárlási lehetőségek. 1. gyerek részére (12 éves korig) pótágyon a szálloda ingyenességet biztosít.

Helyi besorolása Utazási iroda hazai besorolása

Időjárás a mai napon és 5 napos előrejelzés Ciprus Dél-Ciprus utazás

PéntekMaborús égboltborús égbolt18 °C
éjszaka: 12 °Cdéli szél 1 km/hpáratartalom: 57 %légnyomás: 1017 hPa
Szombat2020.02.29enyhe esőenyhe eső17 °C
éjszaka: 11 °Cdélnyugati szél 2.9 km/hpáratartalom: 54 %légnyomás: 1009 hPa
Vasárnap2020.03.01tiszta égbolttiszta égbolt16 °C
éjszaka: 10 °Cészak-északnyugati szél 0.7 km/hpáratartalom: 45 %légnyomás: 1016 hPa
Hétfő2020.03.02tiszta égbolttiszta égbolt16 °C
éjszaka: 9 °Cdélkeleti szél 0.6 km/hpáratartalom: 54 %légnyomás: 1020 hPa
Kedd2020.03.03tiszta égbolttiszta égbolt16 °C
éjszaka: 9 °Ckeleti szél 1.1 km/hpáratartalom: 59 %légnyomás: 1022 hPa
Szerda2020.03.04szórványos felhőzetszórványos felhőzet19 °C
éjszaka: 12 °Ckelet-északkeleti szél 1.9 km/hpáratartalom: 55 %légnyomás: 1015 hPa

Éves átlaghőmérséklet

56.0 %-os elégedettség 1 vélemény alapján! Az Utasok által írt véleményekért, értékelésekért az utazási irodánk nem vállal felelősséget.
2.8
Értékelések

Vélemények, értékelések

Avatar
"Nagyon jó áron utaztunk,ezért ebből próbáltunk erőt meríteni! Kezdeti sokk után csak humorral tudtuk elviselni az ott töltött 1 hetet. Szuper helyen van,a legszebb strand itt kezdődik. Finom homokos,sokáig sekély.Centrum 2,5 km pl kikötő. Mind két irányban üzletek,éttermek,cukrászdák végig a sétányon. Este szórakozóhelyek a strand körül. Reptér és a strand vége ugyan az. Izgalmas úgy strandolni,hogy közben szállnak le/fel a gépek. Nekünk nagyon tetszett. Igaz hangos,de e miatt ingyenes a klíma. Zárt ajtókkal nem hallottuk.Flamingó hotelről kb 80-as évekből itt maradt ragadós,büdös bútorok,dohos,büdös szobát kaptunk.Igyekeztünk szellőztetni és ki sem pakoltunk a bőröndből.Mivel a szekrény nyitott volt és nem találtuk szimpatikusnak! Takarítanak minden nap és kb 2 naponta cserélik a törölközőt. Lift nem működött mikor megérkeztünk..mi csak az 1. laktunk.. Hűtő fizetős naponta 4€ Fürdőben kád van amit mi jobban szeretünk,még akkor is ha csak zuhanyzunk.Klímát mi tudtuk állítani.Wifi ingyenes,de nem erős. Medence a tetőn tiszta,kilátás csodás. Sóstó,tenger,reptérre. (80cm-150cm mélységgel) Sajnos a zuhanyzó és a lábmosó hiányzott. Csomagszobát biztosítottak.Étkezés: félpanziós ellátással foglaltunk. Ami itt svédasztalos (minimális) menzás jelleggel.Víz mind kettő étkezésnél volt (gépből) Tányérok nagyon hiányosak,nem volt müzlis,vagy kisebb tányér.Személyzet fásult,ezt érezni a ételek összedobálásán. Reggeli mindig ugyan az egész héten! pl.főtt tojás,paradicsomos bab,hagymás gomba,sült sonka,joghurt,felvágott,narancs. Vacsora hús (csirke,hal,sertés) általában párolva,ízetlen,nyers.Ami sajnos emberi mulasztás,nemtörődömség!!Köretek krumpli,rizs,saláták,gyümölcs. Volt hogy nem tudtam csak gyümölcsöt enni. Szóval éhezni,nem éheztünk.De jól sem laktunk.A hotelban nagyon sok az orosz ajkú,de ez az egész szigetre jellemző.Sok szép helyen jártunk,igyekeztünk jól érezni magunkat.Flamingó Beach hotelbe NEM mennénk vissza!"
2.8
Írta: Mónika | Mikor járt itt? 2019.07.03 - 2019.07.10 | Értékelése: 55.8% | Részletes értékelés megtekintése
Hagyjon üzenetet!
  Jelenleg minden munkatársunk foglalt. Hagyjon üzenetet és felkeressük!
Utazást keres?
TIPP: Használja az utazáskeresőnket, ha ott nem találja, kérjen ajánlatot!
Küldés
Weboldalainkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére. Részletek.