Costa Brava Lloret de Mar utazás Delamar Hotel

Utazás azonosító:19458

Az egyik legolcsóbb utazás illetékkel

• Az oldalon a teljes árat tüntetjük fel! (repjeggyel, illetékkel stb.)
  • Utazás napja: 2020.10.09
  • Hazaérkezés napja: 2020.10.16
  • Éjszakák: (utazással együtt) 7 éj
  • Indulási hely: Budapest
  • Ellátás: Reggeli
  • Szoba: 2 ágyas szoba (2 felnőtt)
  • Teljes ár, illetékkel: 228 600 Ft/fő
2020. augusztus
2020. szeptember
2020. október
Kérjük várjon amíg a diagramm megjelenik!

Delamar Hotel Spanyolország Costa Brava last minute utazás olcsó akciós nyaralás üdülés

Last minute, akciós utazás leírása

2016-ban ideális helyen, Lloret de Mar bevásárló övezetében épült ez a kiváló szolgáltatásokat nyújtó, modern eleganciát tükröző 4 *-os szálloda, amely csak 18 éven felüli vendégeket fogad. A tengerpart mindössze 150 méterre, a városközpont 1 km-re található a hoteltől. A közeli buszmegállóból Girona és Barelona városa is könnyen elérhető. Elsősorban a nyugodt kikapcsolódást és színvonalas szolgáltatásokat kereső pároknak ajánljuk.

Fontos információ

Costa Brava-n helyi idegenforgalmi adó fizetendő helyszínen a szállodában. 4*-os szálloda esetén: 1 €/fő/nap, 3*-os szálloda esetén 0,5 €/fő/nap. Az adót 0-16 éves kor alatti gyermekek esetében nem kell fizetni.

Távolság

Távolság a tengerparttól: 150 m, távolság a repülőtértől: 90 km, távolság a központtól: 1 km, távolság az üzletektől: a közelben.

Szobák

Kétágyas szoba, légkondicionálás, telefon, műholdas LCD TVmini hűtőszekrény, széf, Wi-Fi ingyen, saját fürdőszoba (kád- vagy zuhanyfülke, hajszárító, WC), erkély.

A szobában elhelyezhető személyek száma, szoba konfigurációk:

Jelmagyarázat: : felnőtt, : gyerek

Felszereltség

Recepció, főétterem, kávézó, tetőtéri bár, könyvtár, társalgó TV-vel, kerékpártároló, konferenciaterem, Wi-Fi a szálloda egész területén ingyen, internet sarok (térítés ellenében), medence és tetőtéri medence (napágyak és napernyők térítésmentesen).

Tengerpart

Aprókavicsos-homokos strand, napágyak és napernyők térítés ellenében, vízi sportok térítés ellenében.

Programok

Fitneszterem, jóga.

Szolgáltatások

Wellness központ: masszázs, szépségkezelések, golfozási lehetőség a közelben, vízi sportok a parton.

Büféjellegű reggeli.

Helyi besorolása Utazási iroda hazai besorolása

Éves átlaghőmérséklet

98.0 %-os elégedettség 5 vélemény alapján! Az Utasok által írt véleményekért, értékelésekért az utazási irodánk nem vállal felelősséget.
5 értékelés alapján
Értékelések

Vélemények, értékelések

Avatar
"Tripadvisor szerint 1 276 értékelés a Hotel Delamar 1. a(z) 129 hotel közül itt: Costa Brava Lloret de Mar 2019.12.22"
4.5
Írta: Dive Hard Tours Utazási Iroda | Értékelése: 90.0% | Részletes értékelés megtekintése
Avatar
"Október közepén voltunk itt először, és tartózkodásunk teljesen lenyűgöző volt! Messze a legjobb szálloda, amelyben valaha is maradtunk. Péntek este későn érkeztünk, és szórólapokkal és információkkal, valamint egy strandtáskával és kalaptal fogadták őket. Egyenesen felmentünk a szobánkba, és a szobák annyira tágasak és foltozottak voltak, pontosan úgy, ahogy a képeken megjelentek, ha nem is jobbak. A reggeli minden nap kiváló volt, sok választás és még pezsgő is volt, mi tetszett az, hogy a reggelit 12 óráig tartottuk, így nem volt rohanás. Minden este ingyenes sajtot és bort kínáltak nekünk, ami hozzáadott bónusz volt, amire nem számítottunk. 2 perc sétára a strandtól, a hely tökéletes volt. Kedvenc részünk a szállodában a mesés tetőtéri, nekünk nehézkes volt, hogy minden nap itt távozzunk, olyan szép hely, hogy legyen! Őszintén elmondhatom az összes olyan képet, amelyet online látsz, a szálloda pontosan ilyen. Semmiben nem hibázhattunk, és az összes munkatárs is barátságos és segítőkész volt. Biztosan visszatérünk ide!"
5.0
Írta: Danan | Mikor járt itt? 2019.10.15 - 2019.10.22 | Értékelése: 100.0% | Részletes értékelés megtekintése
Avatar
"Ezt írok tegnap este ebben a csodálatos szállodában. Semmi rosszat nem mondhatok.A bejelentkezés zavartalan volt, szobánk folt nélküli és kényelmes. Minden terület annyira pihentető volt. A reggeli kiemelkedő volt és nagyon sok választás volt. A második napon a teászsákjainkat és a tejeinket még nem töltötték fel, bementem a recepcióra, és percek alatt meg is voltak. A hajszárító nem működött A szobánk nem működött, és kb. 30 perc elteltével a recepción tett látogatás után egy vadonatúj készüléket helyezett be.Magát a Lloret-t nem fújtuk el, de egy szép szünet történt mindazonáltal. Találtunk egy kis tapas helyet, La Lonja néven, és a legtöbb éjszakát itt ettük, ez a hagyományos, elképesztő érték és a gyönyörű étel. Tehát a szálloda és a szálloda között már elemeinkben vagyunk.Az alkalmazottak itt barátságosak és segítőkészek is voltak. Szeretnénk jövőre eljönni Bach-hoz néhány barátommal, mert imádni fogják és nagyon féltékenyek voltak a képeinkre.Kihúztam, hogy holnap visszatérjen a normálitáshoz, de itt az idő boldog volt. . . Köszönöm Hotel Delamar."
5.0
Írta: Leesa | Mikor járt itt? 2019.10.05 - 2019.10.12 | Értékelése: 100.0% | Részletes értékelés megtekintése
Avatar
"Én és társam szeptember elején itt maradtam. Nagyon szép szálloda, közel a strandhoz és az üzletekhez stb. A személyzet nagyon barátságos és segítőkész volt. Minden nap volt a svédasztalos reggeli, amelyben rengeteg választás volt (beleértve azt a lehetőséget, hogy a legtöbb nap churros legyen). Csak egyszer próbáltam ki az esti büféét, és kicsit nehéz volt összehozni egy ételt (vegetáriánus vagyok). Sok választási lehetőséget kínál azonban a húsevők számára.Két ok miatt nem adok 5 csillagot. 1. A zaj, medencével néző helyiséget kértünk, mivel olvastam azt a tippet, hogy ezek a csendesebbek voltak a külső zajtól, ami nagyszerű volt, és nem igazán hallottam a klubbajnokságot, de egész éjjel folyamatosan hallottam, hogy a bútorok mozognak körül. . A padlón kaparó székek és az egyéb bútorok hangja mozgatódott, így a legtöbb éjszaka nagyon zavartan aludtam, és 2, az ágyon lévő párnák nagyon kemények és kellemetlenek voltak. A legtöbb reggelen nyakattal ébredtem fel. Ettől eltekintve, bár egy mesés szálloda volt, és valószínűleg újra megmaradna, ha ismét meglátogatnánk a lloret de Mart."
5.0
Írta: Tina | Mikor járt itt? 2019.09.02 - 2019.09.09 | Értékelése: 100.0% | Részletes értékelés megtekintése
Avatar
"Ez a szálloda egy kis gyöngyszem. Attól a pillanattól kezdve, hogy megérkeztünk, hihetetlenül szívesen éreztük magunkat. A személyzet annyira barátságos, és semmi sem túl baj. Ez egy rendkívül tiszta szálloda. A reggeli csodálatos és mindenki ízlését szolgálja. Még egy pezsgő reggelit is kaphat. A tetőtéri medencék tökéletesek a pihenésre és a legszebb nyaralásra. Úgy tűnt, mint egy visszavonulás. Határozottan visszatérek ehhez a szállodához. Köszönöm a delamar hotelt egy csodálatos tartózkodásért."
5.0
Írta: Shar | Mikor járt itt? 2019.07.05 - 2019.07.12 | Értékelése: 100.0% | Részletes értékelés megtekintése
Hagyjon üzenetet!
  Jelenleg minden munkatársunk foglalt. Hagyjon üzenetet és felkeressük!
Utazást keres?
TIPP: Használja az utazáskeresőnket, ha ott nem találja, kérjen ajánlatot!
Küldés
Weboldalainkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére. Részletek.