info@divehardtours.com H-P 10:00-14:00 +36 1 785 8492

2. éjszaka
    Módosítom
  3. Módosítom
Sajnáljuk, de jelenleg nincs ide utazás.
Válasszon másik ajánlatból!

Rio Grande Bulgária Napospart last minute utazás olcsó akciós nyaralás üdülés

Jellemzői

Napospart deli részén, kb. 850 méterre a strandtól helyezkedik el. Kb. 10 perces sétával gyalogosan könnyen megközelíthető Neszebár újvárosi része. Kb. 5 percre található a hotel Kotva aquaparkja (térítés ellenében), illetve a Dottó végállomásai, amellyel Napospart többi részére vagy az Óvárosba juthatunk el.

Szolgáltatások

Központi recepció, lift, csomagszoba.
Térítésmentesen:wifi a lobbyban, bár, medence, parkoló korlátozott számban (utcai), shuttle busz a tengerpartra.
Térítés ellenében: széfbérlés a recepción.

Sport és szórakozás

Térítésmentesen: fitnesz sarok 8:00 – 20:00, asztali tenisz (előzetes bejelentkezés alapján), kültéri gyerek és felnőtt medence, nyugágyak és napernyők a medence mellett, shuttle busz a strandra és vissza óránként.

Elhelyezés, felszereltség

Erkélyes 2 ágyas szoba, stúdió (2+1) , 2+2 apartman, családi apartman (max 4 felnőtt), minden stúdió és apartman saját erkéllyel (a sarok konyha nem felszerelt, nincs főzési lehetőség), kábel tv, telefon, légkondicionáló, fürdőszoba zuhanyzóval vagy fürdőkáddal, hűtőszekrény, a szobák többsége a medencére vagy az udvarra néz.

Étkezések

All inclusive.

Utazási iroda vélemény

Apartmanház, ahol az all inclusive ellátás helyben igénybe vehető.

Helyi besorolása 4*
Utazási iroda hazai besorolása 4*

Bulgária, Napospart utazás

Éves átlaghőmérséklet

3 "Tripadvisor 41 értékelés, 42. a Rio Grande 78 B&B/fogadó közül itt: Bulgária, Napospart. (2020.03.17.)Többi leírás" Dive Hard Tours Utazási Iroda
3.8 76%-os elégedettség
4 vélemény alapján!
*Az Utasok által írt véleményekért, értékelésekért az utazási irodánk nem vállal felelősséget.
Szálloda elhelyezkedése
Ár-érték arány
Anita80%-os elégedettség
2018.07.05 - 2018.07.12
"Ne felejtsük el,mielőtt ezt a hotelt választanánk,hogy olcsóbb a többinél .Mi azt kaptuk amennyit fizettünk.Nem mentünk nagy elvárásokkal A hotel személyzete kedves,vidám.Takarítás van.A medence tiszta.A medence-bár kínálata jó.Az ételek egyhangúak,de soha nem éheztünk A strand messze van,de jót tesz az a séta.Én ajánlani tudom annak aki kis költségvetésből jó nyaralást szeretne!!! - Tripadvisor vélemény"
kozsol60%-os elégedettség
2019.08.04 - 2019.08.11
"Ár-érték arányban kell nézni a szállodát ami így szerintem rendben van. 1 szobát és egy stúdiót foglaltam, de ennek ellenére 2 stúdiót kaptunk. A szálloda tiszta és nem retro. A mendence jó. A kilátás olyan amilyen de az ember szerintem nem azért megy oda hogy onnan nézegessen. Nekünk a medencére nézet az egyik a másik az 5. emeleten volt 2 erkély. A szobák csendesek. Takaritás minden nap volt. Étkezések lehetet volna jobb is de égen nem maradtunk egyik nap sem. A tengerpart 15 perces sétára van ami szerintem nem gond és még jól is esett. A tenger most jelenleg moszatos és így nem olyan jó. Sunny Beach ami nekem kiábrándító volt- koszos, zajos- Balkán. Árak Magyarország szintük- van egy két nagyobb eltérés de nem vészes. Busszal minden megközelíthető 1.30 a jegy. - Tripadvisor vélemény"
Szabolcs100%-os elégedettség
2019.06.19 - 2019.06.26
"Mindenkinek csak ajánlani tudom, korábban nem tudom milyen volt (sok rossz vélemény), de most tiszta szobák/környezet, az All Inc. ellátással is elégedettek voltunk (persze itt is voltak "finnyás" emberek). Reggelinél bundi kenyér, főtt tojás, rántotta, vaj/lekvár stb. Ebédnél saláták, sült csirkecomb, 2féle leves, grillezett zöldségek, halak, sült krumpli. Vacsinál is hasonlóak. A tengerpart 10-15perc könnyű séta, de 30percenként a hotel kisbusza is jön-megy. Gyakorlatilag 7:30-22:00 között annyit eszik-iszik az ember amennyit akar. A hotel medencéje is kiváló, hőmérséklete, mint bármely strand úszómedencéje. annyi rossz lehet ha valaki "kifogja" a szálloda csúnyább oldalát, akkor az erkélyről, félig kész/romos szállodát lát. Mi még mindenféleképpen egy nagyobb brigáddal elmegyünk ide még1x. Wifi lent a recepciónál van, de a szobába is lehet kérni 20leváért (bár ez se volt túl jó, talán ennyi rosszat tudok csak mondani). Személyzet is kiváló volt, a báros fiú állandóan mosolygott, ha már csak közelítettünk hozzá csapolta a sört. Takarításba 1x1x belefutottunk, általában reggeli közben-után jöttek, tiszta törölköző, zuhanyzó kitakarítása stb. ezzel se volt gondunk, volt olyan hogy nem akartuk bejöjjenek és nem is jöttek. Minden véleményemhez hozzátenném, hogy ez a legelső hét volt (ahogy indult a hotel) lehet hogy szezon vége felé már a személyzet hozzáállása más ezt nem tudom. Összességében csak pozitív élményben volt részünk, biztos hogy visszatérünk még ide. - Tripadvisor vélemény"
  • 1
Weboldalainkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére. Részletek.